czwartek, 3 maja 2012

Kartki z mniejszych papierów...

Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie karteczki... Pomimo, że całkiem inne, zrobione z dwóch różnych kolekcji to jednak jest jedna cecha wspólna... karteczki zrobiłam z papierów 15x15.
Jak pewnie nie jedna z Was i ja mam problem gdy mam pociąć papiery. Aby tego problemu uniknąć Magiczna Kartka wprowadziła papiery w mniejszych formatach - jak dla mnie idealne rozwiązanie.  

Pierwsza kartka z kolekcji Zaczarowany Ogród - dokładnie ten papier.
Na bazę idealny. Dodałam kilka kwiatów, napis, motylki i gotowe :)



Druga kartka z jednej z moich ulubionych kolekcji Anielskie Sny.
"Mniejsze" aniołki idealnie nadają się do kartek :) 



Pozdrawiam i do następnego razu :)

2 komentarze:

  1. Super to wykombinowałas te papiery sa tak piękne że można z nimi wszystko zrobić,mam je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, też lubię papiery 15-15 cm, bo nie muszę niczego obcinać a jeżeli już to co wykorzystać, a co nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)