wtorek, 15 października 2013

Wyzwanie z mapką

Kolejny już 15 - sty i kolejne wyzwanie z mapką przed nami, dzisiaj wygląda ona następująco:


Swoje prace wykonane wg mapki możecie przesyłać do 31 października do północy. 
Proszę przed wysłaniem pracy zapoznać się z regulaminem wyzwań.

A oto już prace naszego "Magicznego" zespołu:


GOSIAK
Stworzyła uroczą karteczkę w kolorze słodkiego różu z dużą ilością perełek




Użyte papiery:


MADZIK
Postanowiła wykorzystać jedną z naszych ostatnich kolekcji i zrobiła dość "surową" kartkę,
ale za to z motylkami :-)



Użyte papiery:
Pod Moim Niebem 002, 003
Wiosenna Łąka 013


KASIA
Zrobił kartkę świąteczną prezentując przy tym naszą najnowszą kolekcję!


Użyte papiery:
Mroźny Dzień 001, 002, 005, 007, 009011


ILONA
Także zaprezentowała nam nowości z Mikołajem :)


Również życzy nam "Wesołych Świąt"! Dodając do mroźnego błękitu nieco koloru


Użyte papiery:
Mroźny Dzień 002008, 010011 


ANETA
Życzy tym razem by nasze marzenia się spełniły, pokazując swoją różową karteczkę



Użyte papiery:
MAŁGOSIA
Ja natomiast zrobiłam różowo szarą z wykorzystaniem tegoż samego obrazka co Anetka :)


7 komentarzy:

  1. Przepiękne inspiracje! Świetna mapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja dodam swoją kartkę :) mapka bardzo przydatna i inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjjjj ... prace cudowne !!!
    I ja chciałam do wyzwania swoją pracę dodać, ale niestety ... nie wiem jak, bo nie widzę ,,żabki,,
    Termin podany do 31.10 ... więc nie rozumiem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://beaartdecor.blogspot.com/2013/10/w-bieli.html

      Usuń
  4. Oj, szkoda, że nikt nie pofatygował się mi odpisać ... szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)