niedziela, 14 grudnia 2014

Grudniowe inspiracje jot.be.gie- kurs na kartkę z oknem


Witam. Chcąc zainspirować Was troszeczkę a przy tym zachęcić do pracy nad świątecznymi karnetami, przygotowałam mój kurs na "świąteczną kartkę okienną". Jest ich wprawdzie parę w internecie, jednakże chce Wam pokazać mój sposób. Nie jest to trudne, i nawet bez posiadania wykrojników czy dziurkaczy  przy użyciu samych nożyczek można wyczarować  klimatyczną pracę. Wystarczy, że wyłowimy w domu  parę przydasi i gotowe! :)

Tak wygląda gotowa  praca z perspektywy wnętrza domu,
czyli z widokiem na zimową, rozgwieżdżoną noc...
Oczywiście możemy zmienić perspektywę i zajrzeć przez okno do wnętrza domu, gdzie migotać  będzie np. rozświetlona choinka :)


Do przygotowania pracy potrzebujemy:
-bazę na kartkę  (15x15 cm)
-akrusz Magicznego Papieru, ( u mnie Smacznego 005)  który przycinamy do odpowiednich rozmiarów
( u mnie jest to 15x15 cm i mniejszy 15x11 cm)


- świąteczne wycinanki, okno z wykrojnika możemy zastąpić wykonanym samodzielnie z pasków tekturki. Choinkę też możemy zastąpić taką wyciętą samodzielnie itd.


-ścinki papierów (u mnie Morskie Opowieści 008 i Anielska Symfonia 03) posłużą za "zaokienne" tło i dodatki


- do tego klej magic, biała farbka akrylowa, taśma dwustornnna, kosteczki 3D


- świąteczny napis lub stempel, tusze w odcieniach zieleni


-inne przydasie: sznurek, gaza, bulion, cekinki, gałązki, owoce głogu, czerwony lakier do paznokci.


Zabieramy się do pracy:
Arkusz papieru przycięty do rozmiaru 15x15 cm podklejam dwustroną taśmą klejącą i naklejam na bazę kartki. Mniejszy arkusz podklejam kosteczkami 3D.


Brzegi delikatnie strzępię,  a następnie cieniuję za pomocą gąbki i białej farbki akrylowej. Naklejam mniejszy    arkusz na większy, tak aby delikatnie "zbywał" górą.


Tak wygląda po "pobieleniu" brzegów.


Jako, że okienko wolałam białe a nie szare, bielę je za pomocą farby i gąbki.
Po wyschnięciu podklejam je kosteczkami.


Gdy okienko schnie... ja tworzę zaokienny krajobraz.
U mnie cichy, zimowy wieczór... Przyklejam do okienka, całość ponownie podklejam kosteczkami.


Przygotowuję choinkę, która stanie przy oknie. Cieniuję ją tuszem i ubieram w przydasie, które maluję czerwonym lakierem do paznokci.


Okno przyklejam do mojej bazy, po czym z boku tworzę kompozycję z gazy, sznurka, liści ostrokrzewu itd. Co komu w duszy gra! Z lewej strony mocuję świąteczny napis i choinkę.


Gotowe!


Tak wygląda praca w całej okazałości.


Niech nie zniechęca Was brak puncherów czy wykrojników. Zaokienny krajobraz swobodnie zastąpi zimowy wycinek np. z gazety - a liście ostrokrzewu i choinkę bez problemu wytniecie nożyczkami! 

Zachęcam do pracy! :) i udziału w Mega Grudniowym Wyzwaniu!

Freebie dla Was:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)