środa, 24 lutego 2016

Moc koloru!

Witajcie, Kochani!

Dziś moja kolej na zainspirowanie Was :-) 
Przygotowałam prace, pełne kolorów, ukazujące radość, optymizm i energię, 
jakie odnaleźć można w papierach Magicznej Kartki :-)

Jako pierwszą stworzyłam iście wiosenną
kartkę na 40 urodziny. 
Papiery z najnowszej kolekcji Rajskie Sonety
są idealne do kobiecych, pełnych radości, prac!



Kolejna kartka powstała dla mojej mamy :-) 
Zdecydowałam się na kontrastowe połączenie turkusu i soczystej zieleni


Papiery Magicznej Kartki mają wspaniałe, nasycone kolory oraz odpowiednią gramaturę:
świetnie robi się z nich kwiaty! :) I różyczki i duży kwiat
zostały wykonane przy użyciu papierów MK :)


Ostatnia moja praca to pudełko na upominek. Ozdobiłam jego wierzch,
przy użyciu papierów z różnych kolekcji - miało być radośnie i barwnie, bo upominek był robiony 
dla pozytywnie zakręconej osoby :)


W moich dzisiejszych pracach użyłam następujących produktów:


To wszystko na dziś,
życzę Wam pogody - ducha i za oknem - oraz uśmiechu
na każdy dzień! :)

Trzymajcie się w cieple!


2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)