czwartek, 21 lipca 2016

Papiery na KAŻDĄ okazję

Witajcie, Kochani! Z tej strony Karolina.
Dzisiejszy post będzie o tym, że w Magicznej Kartce znajdziecie papier do absolutnie każdej pracy. :)
Sklepowe półki kuszą niesamowitą ilością wzorów we wszystkich kolorach...
Pokażę dziś trzy kartki z bardzo różnych kolekcji dla różnych adresatów.

Pierwsza to kartka urodzinowa dla właścicielki solarium, bardzo słoneczna. :)
Z pomocą przyszły mi tutaj papiery z kolekcji Jak Malowana I  oraz Jak Malowana II
a także fantastyczne deseczki z Rafy Kolorowej.
 



Kolejna kartka urodzinowa - w mojej ulubionej kolorystyce! Kocham turkusy. :)
Wykorzystałam w niej świetny deseczkowy papier z kolekcji Rajskie sonety oraz turkusowy kwiatowy papier Głębi koloru. :)



Trzecia kartka - w męskich klimatach, których do niedawna strasznie się bałam, a ostatnio wprost uwielbiam się z nimi mierzyć. Do pocięcia poszły arkusze kolekcji Venus i Mars, a także Wyspa Motyli i Anielska Symfonia. To fantastyczne, że można bez problemu łączyć tak różne kolekcje!



Poniżej lista produktów, jakie wykorzystałam w moich pracach. :)



Kochani, pamiętajcie o trwającym na blogu wyzwaniu z ulubioną kolekcją Magicznej Kartki!
Serdecznie zapraszamy Was do wspólnej zabawy. :)

Pozdrowienia,
Karolina

3 komentarze:

  1. Wszystkie są świetna, ale męska (jak ja nie lubię robić męskich :) ) jest superowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)