czwartek, 12 stycznia 2017

Urodziny małych odkrywców

Witajcie!
Świąteczne klimaty już daleko za nami... 
A ja chciałam pokazać Wam, jak prosto i przyjemnie z papierów Magicznej Kartki można wyczarować dziecięce karteczki. W kolekcji Mali Odkrywcy znajdziecie mnóstwo fantastycznych dodatków do wycinania, a z nimi kartki robią się niemal same! :)
Tak więc stworzyłam trzy proste, kolorowe karteczki urodzinowe dla małych odkrywców.




W powyższych pracach wykorzystałam:


 Ciepło pozdrawiam, Karolina

4 komentarze:

  1. Przepiękne. Z tej ostatniej to nawet moja córka by się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dziecięce karteczki! Wesołe, kolorowe, pięknie skomponowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. One są cudne. Te żywe kolory. Sama bym sobie ułożyła na półce by od samego rana poprawiały nastrój na cały dzień. I pięknie dokładnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)