wtorek, 13 marca 2018

Poznajmy się ! Nasz kreatywny Team 2018 ! :) :) :)

Witam wtorkowo !

Wspaniały dzień dzisiaj w Magicznej Kartce ! Bardzo radosny, bo do naszego stałego "Magicznego Zespołu", dołączają kolejne bardzo twórcze, kreatywne artystki ! :)

Współpraca w Magicznej Kartce to naprawdę duże wyzwanie, bo oprócz tego, że bez potrzeby nie tworzymy nowych naborów do Zespołu (cenimy sobie ścisłą współpracę w zamkniętej, wyselekcjonowanej grupie artystek);
są jeszcze papiery - a w zasadzie jest ich cała masa :)))
Do głównych zalet należy to, że każdy skrawek papieru jest u nas dostępny NA STAŁE, więc od 7 lat możecie z powodzeniem dostać nawet te najstarsze kolekcje :)
Projektantki naprawdę mają w czym wybierać i nieźle główkują aby wykrzesać z niemal każdej kolekcji fantastyczną inspirację specjalnie dla Was :)

Na dzień dzisiejszy współpracują z nami: 

oraz od dzisiaj poznajcie cztery nowe, fantastyczne artystki:

Ewa Mrozińska
 Mam na imię Ewa .Prowadzę bloga Nowe Love Papierowe i pod taką nazwą znajdziecie mnie również na FB .
Scrapbooking skradł moje serce ok 6 lat temu ,gdy chciałam stworzyć fajny album dla swojej córki .
Moje prace są pełne dodatków , kwiatów ,a ostatnio również media zagościły na moich kartkach .
Uwielbiam zloty , warsztaty choć swoich jeszcze nigdy nie prowadziłam.

Prace Ewy znajdziecie na blogu:
http://nowelove.blogspot.com/


 

 ******

Aleksandra Mihelič

 My name is Aleksandra and some of you may know me under my artist name "Papermade Fairytale". I live with my loving husband and my three wonderful children in a small, beautiful European country Slovenia. I'm 35 years old and have been more actively crafting for the last 9 years. My art is one of the major parts of my life and has turned from my hobby into my job that I love. I can not imagine my day withouth crafting. I love papers, mixed media supplies, flowers and all sorts of embellishments. I am color enthusiast. I love striking and bold color combinations as well as soft palettes on the other side. My greatest passion is making off the page projects, mixed media altered art, exploding boxes with miniature "worlds" inside. But I also love to relax with art journals, tags, cards and layouts. I most often search and find my inspiration in nature and everyday life. Sometimes overflow of my ideas keeps me awake at night. :) I'm so happy and gratefull for the opportunity to join the amazing Magiczna Kartka DT and I hope you can find some inspiration in my work.

Blog Oli z jej pracami:
http://papermade-fairytale.blogspot.si/ 


 ******

Kasia Rajczakowska
Cześć! Nazywam się Kasia Rajczakowska i od ponad 5 lat zajmuję się przygotowywaniem kartek okolicznościowych, a od ubiegłego roku zaczęłam rozszerzać swoją pasję o exploding box'y, ramki i inne projekty. :) Nie ukrywam, że w głowie kolejne pomysły. :) Uwielbiam przygotowywać warstwowe, ukwiecone kompozycje w pastelowej kolorystyce, a połączenie eko-kartonu i pastelowych kwiatów i papierów ubóstwiam od dawna i nie widzę końca tej miłości... Mój blog to www.kuzniarzeczykreatywnych.blogspot.com. Moje marzenie? Własna pracownia rękodzieła. Krok po kroku doprowadzam do  spełnienia. Prywatnie: żona i mama. Pani rudego kota Zdzisława.  

Blog Kasi:
https://kuzniarzeczykreatywnych.blogspot.com/




 ******

Joasia Brak Głowala
Witam serdecznie. Scrapbooking pokochałam miłością dozgonną jakieś 7 lat temu. Od tej pory tworzę nieustannie małe, papierowe cuda... kartki, pudełka, budki dla ptaków itp. i nie wyobrażam sobie ich bez użycia papierów z  Magicznej Kartki!
W świecie wirtualnym posługuję się nickiem jot.be.gie i jestem autorką bloga nakredensie.blogspot.com. Prace z papierem dają mi mnóstwo radości, są odskocznią od zajęć dnia codziennego...
Jestem osobą otwartą i bardzo entuzjastyczną. Kocham kontakt z ludźmi!  Z każdego dnia próbuję zawsze wykrzesać to co najlepsze!
DT Magicznej Kartki było pierwszym do którego należałam. Wspominam ten czas niezwykle miło, dlatego niezmiernie się cieszę,
iż znowu będę mogła Was inspirować! Dziękuję za zaufanie i obiecuję nie zawieść :)  

Galeria prac Asi na jej blogu:
http://nakredensie.blogspot.com/





 *****************

O całym naszym Zespole możecie przeczytać w odnośniku u samej góry  
a ja ze swojej strony już dzisiaj po południu zapraszam Was na pierwszą inspirację naszej Ewy ! :)
Zaglądajcie i inspirujcie się niezwykłymi pracami całego Magicznego Zespołu :)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)