czwartek, 19 grudnia 2013

Magiczne Odliczanie - dzień 19 - Winter Roses

Witajcie moi drodzy

Dzisiaj zapraszam Was na moje ostatnie w tym roku
świąteczne inspiracje.

Dzisiaj mamy 



dzień naszego Magicznego odliczania i oto co przygotowałam dla Was na dzisiaj:





Do tego projektu użyłam:

Lekki Jak Puch 009Stalowe Niebo 006Zaczarowane Święta 010

oraz:

Ozdoby Świąteczne 01 W-XM02Zestaw bombek i napis W-XM-080

A oto dzisiejszy freebie:


Spotkamy się jeszcze raz w tym roku, 
ponieważ przygotowałam dla Was fotorelacje 
z mojego rodzinnego, islandzkiego kartkowania.

Naszym sponsorem była jak co roku
ukochana Magiczna Kartka.

Dziękuje serdecznie za dzisiejsze odwiedziny 
i komentarze do moich poprzednich prac :)

Zapraszam jutro po kolejną dozę 
xoxo
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)