czwartek, 20 marca 2014

Zielona Wielkanoc

Uwielbiam święta Wielkanocne za zieleń traw, tak samo, jak Boże Narodzenie za śnieg. Oczywiście to tylko takie minimalistyczne porównanie, bo jednak w świętach liczy się coś znacznie innego.

Nie mniej jednak... uwielbiam przyrodę budzącą się do życia po zimie. Dlatego na ostatnią moją inspirację dla Magicznej Kartki - przygotowałam kartkę świąteczną w kolorze soczystej trawy, a wszystko za sprawą trawiastego papieru z najnowszej kolekcji Głębia koloru.


Wykorzystałam też delikatne wycinanki: krzyż i napis.




Jestem ciekawa co myślicie na temat tego ciapania gesso po kartce świątecznej. Pasuje to to? Bo ja nie mogę się zdecydować :)

Do wykonania karteczki wykorzystałam:
- papier trawiasty
- napis z tych wycinenek
- krzyż z tych wycinanek

Kochani, dziękuję Wam za te 8 miesięcy spotykania się tutaj, za wszystkie Wasze komentarze i ciepłe słowa. Było mi niezmiernie miło pracować dla Magicznej Kartki, inspirować Was, czytać Wasze komentarze, podziwiać prace, które zgłaszacie na wyzwania. Dziękuję Wam za ten wspólny czas.
Oczywiście nie rozstajemy się na amen przecież. Będę tu częstym bywalcem, Was również zapraszam do siebie. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się w sieci i nie dwa - w realu :D
Postaram się jeszcze - wziąć udział w najbliższym wyzwaniu MK i tym optymistycznym akcentem zakończę współpracę z Martą, fantastycznym DT i Magiczną Kartką.
Dziękuję jeszcze raz.

http://madzik-scrapuje.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. ja już ją widziałam ale te cudne tekturki krzyża mnie oczarowały, więc raz jeszcze wyszło prześlicznie ... Ja do Ciebie będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)