wtorek, 1 lipca 2014

Romantycznie na każdą okazję :)

Witajcie kochani ! :)

Tak mało mam ostatnio czasu aby Was poinspirować (a na pewno nie tak dużo, ile bym chciała) - dzisiaj nadrabiam przygotowaną kartką :)
Ostatnio w Magicznej Kartce sporo inspiracji ślubnych. Ta tematyka również należy do moich ulubionych, jednak poniższa kartka, mimo, że w stylu romantycznym, nada się również na wszelkie inne uroczystości.

Do wykonania kartki użyłam tylko jednego arkusza z kolekcji Rajski Ogród, z którego tak naprawdę da się zrobić dobre dwie kartki :)
Poszarpałam, potuszowałam, dodałam angielskie róże i śliczne kręcone pręciki. 
Całość ozdobiłam perełkami w płynie i obsypałam brokatem.

Serdecznie zapraszam na fotorelację :)






Użyte materiały:


     

Zapraszam Was do zapoznania się z naszymi dziecięcymi nowościami oraz masą ozdobnych dodatków, które od wczoraj zagościły na magicznych półkach :)


Pozdrawiam, Marcia :)

4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)