czwartek, 11 grudnia 2014

Całe w brokacie....


Witajcie moi mili w 11tym dniu Grudniowego Odliczania !
Po raz kolejny przypada mi przyjemność inspirowania Was, z czego bardzo się cieszę :)

Dzisiaj podzielę się z Wami kolejnymi kartkami.
Kto mnie zna, wie doskonale jak wygląda przed świętami moja pracownia i ile w niej papierów, brokatów i ozdób, porozrzucanych po całej podłodze :P

Najbardziej lubię te ozdoby pachnące - jak cynamon, pomarańcza, anyż, ale nigdy nie gardzę także tymi całymi obsypanymi brokatem i świecidełkami :P :P ... zawsze pełno ich na moich świątecznych pracach i zawsze potem mam co sprzątać :-)
Dzisiaj może już trochę oklepane, ale kolejne bombki z udziałem właśnie wyżej wymienionych ozdób :)

Serdecznie zapraszam :)



Bombek jest sporo, dodatków jak zwykle u mnie mnóstwo, dlatego dzisiaj napiszę tylko, że każdą z ozdób, którą wykorzystałam, znajdziecie na półkach Magicznej Kartki w dziale Boże Narodzenie i to w przedświątecznej promocji, razem z darmową wysyłką ! :)
 Nie zapomnijcie, bo to dobry sposób na to aby obkupić się jeszcze na te, ale również już na kolejne święta :)

Na koniec wstawiam obrazek freebie dla Was i już nie zawracam :)

 
Milutkiego czwartku ! (weekend jest blisko :)))
Marta

4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)