czwartek, 4 grudnia 2014

Czekoladowniki w błękicie....


Witajcie moi kochani :)

Dzisiaj rozpoczynamy 4-ty dzień naszego "Magicznego Odliczania", a co za tym idzie - kolejne inspiracje i kolejny obrazek, specjalnie dla Was do pobrania :)

A teraz ręka do góry, kto z Was nie lubi czekolady? 
Na pewno nie ja! :) 
Mimo, że słodycze jadam dość rzadko, gdy najdzie mnie ochota na czekoladę, pochłaniam na raz całą tabliczkę :) Jeszcze lepiej taka smakuje, jak się ją dostanie w prezencie ;)
Ale powiem Wam, że w równym stopniu, jak lubię dostawać i jeść - lubię także obdarowywać swoich najbliższych tym niewątpliwym odwiecznym przysmakiem.... 
Osobiście nigdy nie wręczam czekolady bez ozdobnego opakowania.... Potrzeba naprawdę niewiele wysiłku aby stworzyć pudełeczko - czekoladownik i wręczyć słodycz w oryginalnej oprawie.
Taki mały gest a od razu lepiej wygląda, prawda? 
Dzisiaj moje dwa opakowania na czekoladę w pięknych odcieniach pastelowego błękitu, zapraszam na inspiracje :)


Do wykorzystania czekoladowników użyłam:

  


A teraz nasz kolejny obrazek do pobrania specjalnie dla Was :)
Mam nadzieję, że posłuży Wam do wykonania prac na nasze WIELKIE GRUDNIOWE WYZWANIE :)
 
życzę Wam przemiłego czwartku :)
Marcia

4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)