sobota, 13 grudnia 2014

Na przekór 13-tce



W kolejnym dniu odliczania w Magicznej Kartce, mam dla Was bardzo wesołą karteczkę. Uznałam że ten radosny ptaszek będzie świetnie się prezentował na karteczce sztalugowej.
Wbrew pozorom taka karteczka powstaje bardzo szybko, no i świetnie nadaje się jako dekoracja świąteczna.







Użyte materiały



Przygotowałam też dla Was kursik na szybką ozdobę świąteczną.

Będą nam potrzebne:
1. Papier kraftowy - znajdziecie go tutaj.
2 Papier z którego wykonamy rozetkę - ja wybrałam ten.
3. Kawałek wstążeczki - najlepiej w świątecznych kolorach.
4. Kilka listków - u mnie ostrokrzew.
5. 5 jednakowych elementów - ja wycięłam wykrojnikiem 5 zawijasków.
6. Kuleczki lub inne małe elementy dekoracyjne.
7. Klej najlepiej taki na gorąco. Może być również inny mocny klej np. Magic ale wtedy musimy uzbroić się w cierpliwość.
Na zdjęciu niżej widać już wstępnie przygotowane poszczególne elementy. Gwiazda została wycięta wg szablonu zamieszczonego na kolejnym zdjęciu. Znajdują się na nim również linie bigowania. Oczywiście wielkość gwiazdy zależy od Waszego uznania, i możecie ją dopasować np. w Wordzie. Moja jest całkiem spora. Po odrysowaniu gwiazdy wycięłam ją nożyczkami z papieru kraftowego i zagięłam po liniach bigowania. Sposób zgięć widoczny jest na zdjęciu. Kolejną czynnością było tuszowanie brzegów i po dłuższych liniach bigowania na ramionach gwiazdy. Dodatkowo przy brzegach pozłociłam troszkę swoją gwiazdę, pastą do złoceń.





Pierwszy najważniejszy element mamy już zrobiony - to nasza podstawa. Teraz przyklejamy 5 jednakowych elementów - pomiędzy ramionami gwiazdy. Moje zawijaski zostały wycięte z tektury, pokryte czerwonym pudrem do embossingu i potraktowane nagrzewnicą (świetnie też będą się prezentować pokryte brokatem). To druga warstwa dekoracji. Ja dodatkowo poukładałam jeszcze pomiędzy elementy niewielkie ilości fibry (tę czynność można jednak opuścić lub zastosować inny - ale koniecznie bardzo delikatny materiał, np. gazę).
Kolejną warstwą jaką przykleimy do wcześniejszych jest rozetka. Jak wykonać rozetkę z pewnością wiecie, więc ja podaruję sobie opis co i jak :) - a jeżeli nie to w sieci znajdziecie duuuużo tutoriali poświęconych rozetkom. Moja została potuszowana po brzegach. 
Teraz możemy przystąpić do ostatecznej dekoracji gwiazdy, układając najpierw kompozycję z liści, wstążeczki i jagód a jeżeli efekt będzie nas zadowalał możemy już wszystko posklejać i gotowe.
Niżej moja dekoracja - a ja Wam życzę dużo przyjemności i frajdy przy wykonywaniu swoich :)





 No i jeszcze jak zwykle niespodzianka czyli freebie do pobrania




Przypominam o MEGA GRUDNIOWYM WYZWANIU, do którego można zgłaszać prace z użyciem naszych tegorocznych fribików :) Pamiętajcie, o użyciu materiałów Magicznej Kartki tak, aby stanowiły one wyraźną część pracy.

W dodatku cały czas trwa przedświąteczna promocja z darmową wysyłką i gratisami, więc jeśli chcecie zrobić jeszcze szybkie przedświąteczne papierowe zakupy z rabatem zapraszam do DZIAŁU BOŻE NARODZENIE.

.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)