poniedziałek, 8 grudnia 2014

Świąteczne kartki i "inny" napis :)



Witajcie Kochani :)

Jakiś czas temu robiąc kartki świąteczne, następlowałam na jednej z nich napis w kolorze brązowym.
Bardzo długo przyglądałam się tej kartce i czegoś mi przy tym napisie brakowało..

Doszłam do wniosku, że jest za jasny i muszę go przyciemnić. Niestety moja zgrabność wzięła górę i nie trafiłam z napisem idealnie pomimo że stempel był przeźroczysty. Przyznam szczerze, że zapoczątkowało to u mnie trend na "inne" napisy, które wydają się być trochę trójwymiarowe :)

Tak bardzo mi się pomysł spodobał, że teraz stempluję dwoma kolorami gdzie tylko się da :)


Efekt zobaczcie poniżej!








Użyte materiały:



Przypominam o MEGA GRUDNIOWYM WYZWANIU, do którego można zgłaszać prace z użyciem naszych tegorocznych fribików :) Pamiętajcie, o użyciu materiałów Magicznej Kartki tak, aby stanowiły one wyraźną część pracy.

A oto kolejny fribik dla Was - jeżeli wykorzystacie go w swoich pracach, będzie nam bardzo miło, jeżeli podlinkujecie go i podpiszecie źródło - z góry dziękujemy  :)


Serdecznie zachęcam do eksperymentów z napisami! :)

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)