niedziela, 7 grudnia 2014

Świąteczne odliczanie dzień 7- Mikołajowo, bombkowo i różowo

Witajcie! Odliczanie trwa...


W ramach grudniowej inspiracji przygotowałam dla Was kilka prac.
Zastanawiając się co oprócz sianka, opłatka i suszonych owoców można załączyć do świątecznej kartki... wpadłam na pomysł świątecznego magnesu lodówkowego. Jest niedużych rozmiarów. Można na nim umieścić nasze obrazki, cytat z Biblii, życzenia, lub np. krótki przepis na pierniczki :)  itd.
Nada on kuchni atmosferę świąt:







Jako, że Mikołaj wczoraj zapukał do niejednych drzwi... bądź wskoczył w niejeden komin, (mnie zaskoczył w tym roku nieco wcześniej ;) bo 28 listopada i zostałam  mega szczęśliwą mamą po raz drugi), postanowiłam uhonorować go na mojej kartce:





 Kolejne prace to 3 nieco "kobietkowe" bombki.
Lubię tę formę kartek, gdyż znakomicie odnajdują się także jako dekoracja świątecznego drzewka.







Mam nadzieję, że zainspirowałam Was Świątecznie!

Na koniec pamiętajcie o naszym Mega Grudniowym Wyzwaniu!
A to freebie dla Was:




Użyte materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)