sobota, 6 grudnia 2014

Światło świec


Kochani - dzisiaj kolejny dzień świątecznego odliczania.



Chciałoby się powiedzieć, że tyle co zaczęło się odliczanie a to już Mikołaj puka.
Ja nie ma dzisiaj karteczki z Mikołajem ale za to mam dla Was coś fajnego - na końcu posta :)

Święta to szczególny czas, dlatego tez zawsze staram się, aby karteczka oddawała nastrój tych jakże magicznych chwil jakie spędzamy razem. Z czym kojarzą mi się święta  - no cóż raz kojarzą mi się ciepłem domowego ogniska, kominkiem i czerwienią. Innym razem z bajkową białą zimą i szronem na gałązkach. Zawsze jednak kojarzą mi się ze światłem. 
Zobaczcie jak to wygląda na karteczce - zapraszam do oglądania.







Wykorzystane materiały: 




No i obiecana na początku posta niespodzianka czyli freebie - prawda jak bajkowo :)



Przypominam o MEGA GRUDNIOWYM WYZWANIU, do którego można zgłaszać prace z użyciem naszych tegorocznych freebików :) Pamiętajcie, o użyciu materiałów Magicznej Kartki tak, aby stanowiły one wyraźną część pracy.

Pozdrawiam serdecznie Ewa Szubra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)