czwartek, 22 października 2015

Słoneczny poranek

Kochani,
witam się z Wami ciepło w ten chłodny, jesienny poranek.
Przybywam dzisiaj do Was trochę onieśmielona, bo to moja pierwsza inspiracja na blogu Magicznej Kartki. :)
Na przekór pogodzie będzie dziś baardzo słonecznie i kolorowo...

Gdy te papiery przybyły do mojej pracowni, nie mogłam się doczekać, kiedy coś z nich stworzę! Przepiękna kolekcja, w letnich, słonecznych barwach... To Sen nocy letniej.
Przygotowałam więc dwie kartki:


Pierwsza w przepięknych błękitach, koronkowa, trochę poszarpana, ale przede wszystkim kwiatowa...


I druga - pomarańczowa, bardzo energetyczna:


Gorąco Was zachęcam do zapomnienia o szarościach za oknem i stworzenia czegoś ciepłego, radosnego...
A najlepiej na trwające aktualnie wyzwanie Magicznej Kartki, pt. Praca w moim stylu. :)

W swoich pracach wykorzystałam:

Sen Nocy Letniej 004Sen Nocy Letniej 003

Zaproszenie do lata 08Jak Malowana II - 14



5 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)