środa, 14 czerwca 2017

Pudełka/Boxes- Inspiracja z Brorher Scan'NCut/ Inspiration with Brother Scan'NCut

Cześć
Dzisiaj po raz pierwszy pokażę Wam pracę które zrobiłam przy pomocy plotera Brother Scan'NCut. 

Hi
Today at the first time I would like to show you my projects made by using Brother Scan'NCut.

Ploter oczywiście możecie kupić w Magicznej Kartce i wiecie co, bardzo Was do tego zachęcam. 

You can buy ploter in Magiczna Kartk shop. I really recommend that machine.

Chciałbym Wam pokazać dwa pudełka. 
Jedno jako eksplodujące pudełko a drugie pudełko na kartkę. 
Nie mogłam się zdecydować, które pokazać dlatego pokazuje oba.

I would like to show you my two projects today.
 One is exploding box, and other is box for a card.
I couldn't decide which I would like to show so I put here two of them. 

Oba boxy są dla jednego, małego, słodkiego i przystojnego chłopczyka... mojego chrześniaka z okazji jego chrztu.
Eksplodujące pudełko jest ode mnie a niebieska kartka w pudełku od moich rodziców. 

Boxes are made for one little, cute, handsome boy... for my Godson for his Christening.
 Exploding box is from me and the blue card in the box is from my parents. 

Pudełka robi się w mgnieniu oka. Byłam pod wielkim wrażeniem, że mogę zrobić je tak szybko i łatwo.  Eksplodujące pudełko jest po prostu mega z tymi serduszkowymi ściankami. Cała baza i elementy wyciełam ploterem. To była po prostu przyjemność. 
Serwetki w środku i listki również wyciełam ploterem. 
Tak samo jak serduszkowy shaker box i samo serduszko. 

Boxes are made in few minutes. I was really suprised that I got that boxes so quick. 
Exploding box with that hearts sides is absolutely amazing. 
The bases, doilies inside of exploding boxes, some leaves, shaker box and hearts,
 I've cut using that ploter.
I'm really impressed what that machine can do.

Kwiaty oczywiście z foamiranu. 

Flowers are made from foamiran.









Użyłam/I've used



Pozdrawiam/Regards
Karolina

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)