środa, 15 listopada 2017

Wyjątkowy Czas - zapraszamy na CANDY !!!! :-)

Witajcie moi kochani !

Dzisiaj będzie dość krótko, ale jednak warto poczytać :)

Domyślam się, że doskonale znacie ten stan, kiedy to czas zasuwa Wam niemal z prędkością światła prawda?
U mnie taki stan rzeczy to zawsze miesiące jesienno - zimowe, kiedy to krótsza doba raczej nie nastraja do zbytniego i intensywnego produkowania. Jednak gdy głowa pełna jest nowych pomysłów, naprawdę trzeba znaleźć ten czas i dać upust temu co w niej siedzi :)
Dzisiaj mowa o niesamowitej kolekcji


którą zaprojektowałam dla Was już z dobry miesiąc temu.
Niestety moje dość ubogie od jakiegoś czasu zdrowie, nie pozwoliło mi dopracować jej do samego końca wcześniej.
Mam nadzieję, że nie jest jednak dla Was za późno i ucieszycie się z dzisiejszych nowości :)

Kolekcja Wyjątkowy Czas to kolekcja 13-tu jednostronnych arkuszy 30x30,
w kolorystyce mroźno - błękitnej.
Aby nie było za mdło i aby delikatnie ożywić zimne odcienie niebieskości, postanowiłam dodać elementy z żywą kolorystyką: czerwienie, pomarańcze oraz gdzieniegdzie brązy.

Serdecznie zapraszam na przegląd kolekcji:











Powyższa kolekcja Wyjątkowy Czas
dostępna będzie w naszym sklepie już od poniedziałku!

Kto odwiedzi Magiczną Kartkę w sobotę, podczas warsztatów z Karolą
będzie ją mógł kupić w promocyjnej cenie, bo w sobotę udzielamy stacjonarnego rabatu,
zachęcam więc do odwiedzin Pracowni MK :)

****************************

Nie zapominam również o tym aby kogoś z Was obdarować powyższą kolekcją :)
To zawsze dla mnie bardzo miłe uczucie, kiedy czytam Wasze komentarze i mogę w prezencie wysłać potem swoje nowości :)

 
 Zasady takie jak zwykle:

- zostań obserwatorem naszego "Magicznego Bloga"
- udostępnij nasz powyższy plakat w nowym poście na swoim blogu
- zgłoś się za pomocą inlinkz (tylko post z bloga, w którym znajduje się plakat)
- zostaw po sobie ślad w komentarzu poniżej
- możesz także wskoczyć na naszego facebooka i tam spróbować zgarnąć nasze nowości! :)
- Candy na blogu oraz FB trwa od dzisiaj 15.11 do 19.11.2017
- czekaj na wyniki, które ogłosimy 22 listopada ! :)
- do wygrania nowości papierowe, kolekcja Wyjątkowy Czas :)
  paczkami nagrodzimy po jednej osobie na Blogu i po jednej na FB ! :)
(w Candy może brać udział każdy, również osoby spoza granic naszego kraju,
które posiadają co najmniej bloga lub facebooka)
Życzę Wam wspaniałej zabawy i mnóstwa kreatywności 
w ten najgorętszy, przedświąteczny czas ! :)

Do napisania ! :) 

39 komentarzy:

  1. przepiękna jest ta kolekcja - ustawiłam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko nie ma banerka na stronie? albo ja nie widzę, więc wzięłam pierwszą grafikę z posta

      Usuń
  2. Cudna kolekcja;o., na świąteczne kartki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję w kolejce po te cuda :)
    Wzięłam pierwszą grafikę, bo nie widzę bannerka.

    OdpowiedzUsuń
  4. och ech , niesamowita kolekcja . Mietka , która znalazła sie na kolekcji jest tak zwiewna niczym płatki śniegu ... Kolory zachwycają a dodatki są idealne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również się dopisałam:) Kolekcja aż pachnie Świętami:) Życzę powodzenia wszystkim:) Sobie też;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja, aż chciałoby się ja mieć i podziałać jakieś fajne kartki świąteczne oraz ozdoby. Kolory piękne i przykuwające oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba cała kolekcja i jak znam swoje u Was szczęście, spotkamy się podczas Jarmarku Rzeczy Ładnych w Chorzowie Batorym :) Wybiorę osobiście :)
    Pozdrawiam słonecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te papiery są po prostu niesamowite. Ta kompozycja kolorów i te dodatki: anyż, cynamon, pomarańcza, mmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kolekcja! Z przyjemnością biorę udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta kolekcja!A zwłaszcza z pomarańczami arkusz idealny do moich pudełek :O I te wycinanki ...poezja

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudno nie pomarzyć o takich papierach, mimo że szuflada pełna świątecznych papierów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja świąteczna w mojej ulubionej kolorystyce zatem nie może mnie zabraknąć w kolejce po szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne papiery, och jakbym chciała zobaczyć je na żywo:) Zapisuję się na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem kolekcji i ogromny plus - papiery są jednostronne i nie ma żalu, którą stronę "zakleić":). I drugi za polskie napisy!!!
    Z najnowszą kolekcją papierów powstaną magiczne kartki w wyjątkowy czas, jakim są Święta Bożego Narodzenia:). Jeszcze nie rozpoczęłam sezonu świątecznego, a z takimi papierami kartki same by się robiły:) :) :). Papiery są wyjątkowe, pastelowe, delikatne, po prostu magiczne:), pełne wyjątkowości. Pozdrawiam i dziękuję za wspaniałe doznania wzrokowe:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezmiennie obserwuję Wasz piękny blog jako Mary.
    Kolekcja jest niesamowita :) Pozdrawiam. Mary

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie warunki spełnione :) i z wielką przyjemnością zapisuję się na candy ,bo kolekcja mnie oczarowała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu przejść obojętnie? Cudna kolekcja, zgłaszam się.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Papiery są na prawdę piękne, pełne śnieżnych płatków, jelonek i ptaszki, będą piękne karteczki. Bardzo podoba mi się dostępność dużej ilości dodatków i napisów.
    Dla Szefowej duuużo zdrówka :-) !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stoję w kolejce do 19 listopada. Uwielbiam magiczne papiery :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wszystkie świąteczne kolekcje przypadają mi do gustu, ale ta wyjątkowo mi się spodobała. Bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała kolekcja, chętnie ustawie się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę piękna kolekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znowu kolejny już raz zachwycam się Waszymi papierami i tym niepowtarzalnym klimatem świąt! wspaniała kolekcja, gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna nowa kolekcja, aż chce się już tworzyć śliczności z nią w roli głównej. Dołaczam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stworzyłaś przecudowną kolekcję papierów! Od razu w mojej głowie zrodziło się kilka projektów z wykorzystaniem tych cudeniek. Z przyjemnością staję w kolejce po te cudowności. Z niecierpliwością będę czekać na dzień losowania, gdyż 22 listopada to dzień moich urodzin...a nuż szczęście się do mnie uśmiechnie tego dnia :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych wielu tak wspaniałych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna kolekcja. Nie sposób przejść obojętnie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczne, delikatne papierki. kartek już naprodukowałam trochę przyda się zapas ślicznych papierków na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pracować z Waszymi papierami a tu takie cacuszko znów sie pojawiło że już bym chciała je dostać do rąk. Może tym razem do mnie los się uśmiechnie w losowaniu?:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje pomysłowości w tworzeniu kolejnych kolekcji. Piękna kolorystyka.
    Ostatnio wyszedł mi tak cudny album ze "Słodkiego Safarii", że aż ciekawa jestem prac z ta kolekcją.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała kolekcja:) Zapachniało świętami:) Próbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    przepiękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuję się na losowanie:) same piękności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo wyjątkowy czas...😀 Przewyjątkowa kolekcja! Gratuluję!!!
      A ja akurat nie zdążyłam 😢
      Crafteczka

      Usuń
  33. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy były już wyniki słodkiej zabawy??? Tak tylko się pytam, bo i tak nie mam szczęścia w Waszych zabawach :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)