piątek, 22 grudnia 2017

Ostatnie kartki świąteczne / Last Christmas cards


Witajcie! 
Kolejny raz bardzo mi miło przywitać się z Wami na blogu Magicznej Kartki! 
Święta Bożego Narodzenia już za chwilę - zapewne wszystkie tworzące osoby, przygotowały i wysłały swoje świąteczne kartki, jednak mam dziś dla Was dwie ostatnie - takie, które można wręczyć wyjątkowym osobom - jako urocza forma upominku lub jako dodatek do większego prezentu.
Moje kartki zawsze są bardzo przestrzenne i wielowarstwowe, w związku z tym pakuję je w przezoroczysty celofan lub bibułę, dodaję wstążką i w takiej formie wręczam - jeśli mam okazję do osobistego spotkania.

Hello,
I am really happy to meet you again on Magiczna Kartka blog! 
Christmas time is coming... I am sure all the papercrafters created and sent their Christmas cards, but I have for you the last two - you can make them even on the very last minute and give to someone special as a small, lovely gift or as addition to larger gift.
My cards usually are very dimensional and layered, that's why I pack them in cellophane bag or tissue paper, tie a ribbon bow and in this form I give them to someone - if I have the opportunity to meet her/him in person.


Moje dzisiejsze kartki stworzyłam wykorzystując najnowszą kolekcję Magicznej Kartki - Wyjątkowy Czas. Możecie w niej znaleźć mnóstwo cudownych motywów w wyjątkowym stylu shabby chic. Kolekcja zawiera sporo pastelowych odcieni, zatem z łatwością można z niej wyczarować delikatny świąteczny klimat jak również nieco mroźną, zimową aurę.

My today's cards are created using newest Magiczna Kartka collection - Wyjątkowy Czas.
You can find in this beautiful paper line a lots of stunning designs in stunning shabby chic style. 
This collection includes tons of pastel hues, so it's very easy to create delicate Christmas atmosphere as well as a bit of frosty, wintery one.

 

Produkty Magicznej kartki, które wykorzystałam / Magiczna Kartka products, I used:



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałych Świąt! 

~~~~ Karola ~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)